Pizza TuSi
Personálna agentúra Mr.JOB Slovenská franchisingová asociácia

Moja firma


Med na jeden klik

Novinka na slovenskom trhu - med na jeden klik "zlom a stlač" v revolučnom balení. Rozhovor s p. Pavlom Horemužom nájdete v časopise Gastro práve v predaji

14.04.2015 viac info

Podnikajte s franšízou

Prečo a ako začať podnikať systémom franchising? Rady a postrehy skúseného odborníka na franchising a majiteľa úspešného franchisingového konceptu Ing. Jozefa Šétaffyho.

09.07.2014 viac info

Riešenia pre HR

Ako získať kvalifikovaných zamestnancov pre vašu spoločnosť, znížiť náklady na prácu a ako odbremeniť spoločnosť od personálnej a mzdovej agendy prezradil p. Pavel Horemuž, riaditeľ personálnej agentúry Mr. JOB.

27.01.2014 viac info

Zmena výšky životného minima

Od 1. júla 2012 sa zmenila výška životného minima.

11.07.2012 viac info

Mentor pre začínajúce podnikateľky

Ste začínajúca podnikateľka a potrebujete pomoc, človeka, ktorý by vás sprevádzal v začiatkoch vášho podnikania, poskytol vám cenné informácie a rady z vlastnej skúsenosti s podnikaním? Aj pre vás je tu mentor pre začínajúce podnikateľky – Ing. Dominik Hovaňák

13.01.2012 viac info

Podnikateľ a Google

Spoločnosť Google sa stala synonymom pre vyhľadávanie na internete. Materská firma jedného z najvýznamnejších vyhľadávačov na svete však už dávno nezastáva iba túto funkciu.

06.01.2012 viac info

Marketingový mix

Organizácie si definujú vlastný marketingový mix na základe porozumenia potrieb zákazníka. Marketingový mix je známy z anglickej literatúry ako tzv. 4P (Product, Price, Promotion, Place).

22.12.2011 viac info

Motivačné techniky

Existuje zopár hlavných spôsobov ako motivovať zamestnancov. Nie každý pôsobí rovnako, preto je vhodné ich kombinovať a využívať podľa aktuálnej situácie a typu ľudí.

22.12.2011 viac info

Ako motivovať zamestnancov?

Existuje niekoľko hlavných spôsobov ako motivovať zamestnancov. Umeniu motivovať je potrebné sa učiť, pretože ide o prácu s ľuďmi, ktorá nikdy nebýva jednoduchá.

15.12.2011 viac info

Čo bráni nášmu príjmu?

Aké sú tri najväčšie oberače nášho príjmu? Na čo by si mal dať podnikateľ pozor?

30.11.2011 viac info

Posilnite dôveru svojich zákazníkov

Dôvera je kľúčový predpoklad k predaju. Ak vám zákazník nedôveruje, nekúpi. Ako ju teda získať?

07.11.2011 viac info

Výhody facebooku

Facebook denne využíva takmer polovica manažérov ako zdroj informácií. Ako teda môže v podnikaní pomôcť?

25.09.2011 viac info

Ako podnikať a dosiahnuť úspech?

Ako postupovať v začiatkoch podnikania a dosiahnuť úspech, radí na základe vlastných skúseností Ing. Jozef Šétaffy.

01.09.2011 viac info

Ako vybrať správne miesto na podnikanie?

Výber vhodného miesta na podnikania je vo veľkej miere predpokladom budúceho úspechu podnikateľa. Konečný výber by mal tvoriť už súčasť biznis plánu a pri jeho výbere je potrebné brať do úvahy viac faktorov a tiež výsledky predbežnej swot analýzy a ďalších faktorov. Na čo je teda potrebné sa zamerať?

23.08.2011 viac info

E-commerce- je potrebný?

Elektronické obchodovanie je nevyhnutnou súčasťou marketingovej stratégie každej spoločnosti, ktorá má záujem poskytovať svojim klientom niečo navyše v porovnaní s konkurenciou a tým dosahovať konkurenčnú výhodu.

03.08.2011 viac info

Čo potrebujeme dosiahnuť marketingom?

Až 9 z 10 malých firiem trpí nedostatkom objednávok, pretože nerobia účinný marketing a každého zákazníka musia pracne získavať. Ak je predaj srdcom, tak marketing sú pľúcami firmy. Zásobujú ju životne dôležitým "kyslíkom"- zákazníkmi.

01.08.2011 viac info

Ako priviesť tím k lepším výsledkom?

Hlavnou úlohou šéfa predaja je zabezpečiť, aby predajcovia dosahovali očakávané výsledky. Ako to dosiahnuť?

21.06.2011 viac info

Platenie preddavkov na daň z príjmov

Aká je výška preddavkov na daň z príjmov pre rok 2011? Kto preddavky neplatí, aké sú sankcie za nezaplatenie?

11.05.2011 viac info

5 vecí, ktoré nevysloviť pri rokovaní

Ak ste v jednaní nováčikom, alebo máte dojem, že sa v nich ešte môžete zlepšiť, pozrite sa na slová, ktorým sa je potrebné fakt radšej vyhnúť.

06.04.2011 viac info

Timemanagement

Každodenný život podnikateľa nezriedka býva spojený so stresom a časovými tlakmi. Čas je objektívne obmedzeným zdrojom, ktorý sa nedá rozmnožiť ani s tým najväčším vypätím síl. Napriek tomu niektorí podnikatelia počas dňa stihnú vybaviť aj niekoľkonásobne viac úloh ako iní. Je to spôsobené tým, že si vedia efektívne zorganizovať svoj pracovný čas.

26.03.2011 viac info

Piliere úspešného podnikania

Aké sú najčastejšie chyby, ktoré podnikateľ neustále opakuje? Čo je základom úspešného podnikania? Za všetkým stojí klient-spokojný klient, ktorého je potrebné si udržať.

18.03.2011 viac info

Cesta k novému biznisu

K novému biznisu vedie cesta cez ľudí. Tí k vám dokážu priviesť stále nových a nových zákazníkov a tí ďalších a ďalších. Ako?

06.03.2011 viac info

Databáza klientov

Niektoré firmy databázu zákazníkov majú, ale nič im neprináša. Samotné vlastníctvo databázy ešte nemusí znamenať, že z toho máte úžitok. Ako sa starať a ako využívať zákaznícku databázu?

06.03.2011 viac info

Ako zvýšiť predaj v tomto roku?

Väčšina predajcov a firiem už o tomto čase má stanovené číslo (obrat, zisk a pod.), aké chcú v tomto roku dosiahnuť. Aby ste v roku 2011 dosiahli v predaji lepšie výsledky, nestačí to iba chcieť. Budete musieť pre to niečo UROBIŤ.

24.02.2011 viac info

7 spôsobov, ako viac zarábať

Príjem človeka (a teda aj predajcu) priamo závisí od jeho schopností. Pravdepodobne nikto už nepochybuje o tom, že ak chce niekto dosahovať trvalé úspechy, musí sa neustále vzdelávať.

15.02.2011 viac info

Akú moc majú otázky?

V každej knihe o predaji nájdete doporučenie: „pýtajte sa, pýtajte sa, pýtajte sa.“ Obchodník by mal byť majster v kladení otázok. Ale aj pýtať sa treba vedieť! Položiť správnu otázku je možno väčšie umenie ako urobiť dobrú prezentáciu.

15.02.2011 viac info

Využite vašu konkurenciu!

Ak sa niekde dá načerpať nová inšpirácia na zlepšovanie, tak je to u vašej konkurencie! Nemám na mysli kopírovať to, čo robia oni. Skôr naopak. Vašim cieľom je byť v niečom lepší alebo iný.

11.02.2011 viac info

Viete sa predať za 3 sekundy?

Ak sa vás niekto opýta, čím sa zaoberáte, čo mu poviete? Ako mu niekoľkými slovami vysvetlíte podstatu vášho biznisu? Možno ste práve na nejakom spoločenskom podujatí. Dáte sa s niekým do debaty a on sa vás po chvíli opýta: "Čím sa zaoberáte?". Čo mu poviete?

11.02.2011 viac info

Zvýšte predaj aj pomocou plánovania

Plánovanie je nevyhnutné pre akúkoľvek aktivitu, ktorá má byť úspešná. Vrátane predaja. V mnohých firmách je však plán predaja skôr teória ako nástroj na riadenie obchodných aktivít. Ako plánovať tak, aby plán predaja nebol iba zdrapom papiera?

08.02.2011 viac info

Firemné vizitky od A po Z

Obchodná vizitka firmy je mnohokrát nerozumne prehliadanou a podceňovanou položkou marketingového plánu. V profesionálnom svete biznisu je však tento maličký kúsok papiera obrovskou šancou na vytvorenie silného a pozitívneho prvého dojmu na potenciálneho partnera, resp. zákazníka. Je potrebné myslieť na to, že po skončení obchodného stretnutia sa stane vaša vizitka bránou k nadviazaniu ďalšej komunikácie a je aj ľahko dosiahnuteľnou kľučkou k otvoreným dverám do vašej firmy.

04.02.2011 viac info

Dve stratégie ako získať nový obchod

Je dobré snažiť sa získať čo najviac nových klientov. Neprehliadajte však obchod, ktorý vám niekedy leží rovno pod nosom.

03.02.2011 viac info

Guerrilla marketing

Každý deň sme vystavení tisíckam odkazov, prostredníctvom ktorých sa nám snažia firmy predať svoje produkty, služby, prípadne posunúť posolstvo, upozorniť na seba. Aj malí a strední podnikatelia potrebujú zaujať. Vyskočiť nad obrovské korporácie a zakričať: tu som! Ako to teda spraviť tak, aby marketingové snaženie vašej firmy nebolo len pľutím do mora?

19.01.2011 viac info

Dane z príjmov po novom

Národná rada SR sa 21. decembra uzniesla na novele zákona č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov. Pripravila ňou nasledovné zmeny týkajúce sa podnikateľov.

17.01.2011 viac info

Ako diplomaticky povedať NIE

Môže sa stať, že sa dostanete do situácie, v ktorej Vám partner, spolupracovník alebo zamestnanec navrhne niečo, čo Vy nepovažujete za správne, etické.

17.01.2011 viac info

5 tipov ako využiť Skype vo firme

Skype je neoceniteľný nástroj komunikácie vo firmách. Zahŕňa v sebe rad pôsobivých vlastností, pomocou ktorých viete posielať súbory, ohlásiť schôdzku u obchodných partnerov, uskutočňovať video konferencie či telefonovať do zahraničia.

27.12.2010 viac info

Budujte si svoj imidž na internete

Ak nie ste na internete, akoby ste ani neboli. Komunikačné technológie napredujú míľovými krokmi a ani podnikanie sa bez nich už naozaj nezaobíde. Byť on-line však nestačí.

18.12.2010 viac info

Čo potrebuje podnikateľská web stránka?

Internet je plný strašidelných stránok, a to nielen z hľadiska ich zlého dizajnu. Je mnoho iných vecí, ktoré robia webovú stránku priateľskú k jej užívateľom – nehovoriac o tých, ktoré ich ovplyvnia natoľko, že sa s Vami rozhodnú urobiť obchod. Cez kontakt až po informácie od zákazníkov, pozrite sa na pár najdôležitejších prvkov, ktoré by Vaša stránka mala obsahovať v prípade, že má byť efektívnym pomocníkom Vášho biznisu.

06.12.2010 viac info

10 pravidiel rýchleho a jednoduchého PR

Public relations (PR), t.j. vzťahy s verejnosťou sú vlastne len inou formou reklamy. Ak sa v nich riadite správnymi stratégiami, dokážu divy. Oproti reklame má PR pár neodškriepiteľných výhod: nízke náklady a väčšiu dôveryhodnosť. Reklamu už totiž dokáže spotrebiteľ ľahko prekuknúť. Naproti tomu produkt spomenutý v kontexte správy či článku plní úlohu pasívnej propagácie, ktorá je neraz omnoho účinnejšia a schopnejšia prinútiť spotrebiteľa k činu, či dokonca upriamiť na seba pozornosť médií, než samotná reklama.

18.11.2010 viac info

Kedy odpovedať na negatívnu kritiku a kedy nie

Pozrite sa na krátky zoznam typov kritík, na ktoré sa oplatí reagovať a potom tých, ktoré si nezaslúžia Vašu pozornosť.

18.11.2010 viac info

Pred tým, než odošlete e-mail

Aké sú základné pravidlá pre správnu formuláciu e-mailov?

09.11.2010 viac info

Ako tvoriť biznis plán?

Podnikateľským plánom investorovi preukazujete nielen to, že svojmu podnikaniu veríte a rozumiete, ale aj to, že nad podnikaním dokážete koncepčne uvažovať. Dôležitým predpokladom dobrého plánu je jasná a logická obsahová štruktúra. S prihliadnutím na rôznorodosť podnikania možno len veľmi ťažko vytvoriť univerzálny návod na tvorbu plánu, ak sa však budete pridržiavať uvedených otázok, nemali by ste na nič podstatné zabudnúť.

04.11.2010 viac info

Reč tela v biznise

Rečou Vášho tela viete ovplyvniť to, či budete mať úspech alebo nie. Keď idete na konferenciu, stretnutie alebo obchodné rokovanie, je dôležité, aby ste vedeli, ako sa správať tak, aby ste k sebe pritiahli tých ľudí, s ktorými chcete obchodovať alebo ich zaradiť medzi svoje obchodné kontakty.

03.11.2010 viac info

Sociálne médiá menia tvár podnikania

Sú sociálne médiá ako Facebook a Twitter len novodobou módnou vlnou v komunikácii na internete, alebo predstavujú niečo viac? V čom spočíva ich sila, ako fungujú a prečo by ich malí a strední podnikatelia nemali brať na ľahkú váhu? Pohľadajme spolu zopár odpovedí.

30.10.2010 viac info

7 tipov na leták, ktorý predáva

Tipy na čo nezabudnúť a čomu sa vyhnúť pri tvorbe Vašich reklamných letákov.

30.10.2010 viac info