Pizza TuSi
Personálna agentúra Mr.JOB Slovenská franchisingová asociácia

Pizza Mizza

Prvá reštaurácia Pizza Mizza bola do prevádzky uvedená v roku 1994 v centre Bratislavy. Rok na to  bola v jej susedstve vybudovaná samostatná rozvozová prevádzka, realizujúca výrobu a rozvoz hotových jedál. Odvtedy sa sieť reštaurácií Pizza Mizza rozrastá a ku koncu roku 2010 zahŕňa 5 bratislavských prevádzok, prevádzku v Dunajskej Strede a Piešťanoch a dve žilinské prevádzky.

 

Kuchyňa je charakteristická pre pizzeriu, obsahuje predovšetkým široký výber pravej talianskej pizze pečenej v klasickej peci na dreve, cestoviny, ale aj kompletné menu od predjedla, polievky, grilované mäsové špeciality, šaláty a dezerty. Špecialitou je „najväčšia pizza v meste“ s priemerom 50 cm.

 

V záujme možnosti rozvoja značky Pizza Mizza aj vo fastfoodových courtoch veľkých obchodných centier, vytvorila značka Pizza Mizza nový gastronomický koncept na báze ľahkej talianskej kuchyne s názvom  Pizza Mizza expres. Do prevádzky bol uvedený v marci 2010 modifikáciou obľúbených reštaurácií Pizza Mizza.

 

 

 

Značka Pizza Mizza je symbolom  pôvodného konceptu reštaurácie a rozvozu pizze. Tento koncept obsahuje podmienky pre výber lokalizácie podniku, charakteristický vizuál a vybavenie prevádzky, výber surovín a dodávateľov, technologické postupy a receptúry jednotlivých jedál, štandardy stolovania, logistiku prijímania a spracovania objednávok na rozvoz jedál a organizáciu rozvozu v konkrétnom rajóne. Súčasťou konceptu je aj overený ekonomický model vrátane softwéru, podľa ktorého jednotlivé prevádzky kontrolujú nepretžite  vývoj a realizáciu svojich ekonomických ukazovateľov. Optimálne nastavenie  nákladových a výnosových položiek zabezpečuje tvorbu pozitívneho hospodárskeho výsledku.

 

Franchisingový koncept Pizza Mizza obsahuje koncept reštaurácie – pizzérie a rozvozu pizze Pizza Mizza – Najväčšia pizza v meste, a fastfoodový koncept Pizza Mizza expres. Je formalizovaný franchisingovou a licenčnou zmluvou medzi poskytovateľom franchisingu – franchisorom a prijímateľom – franchisantom, ktoré zakladajú partnerský vzťah medzi uvedenými zmluvnými stranami. Jeho súčasťou je aj popis štandardov, postupov, pravidiel a podmienok, ktoré je franchisant povinný pri jeho využívaní dodržiavať.

Prostredníctvom franchisingu ponúkame využitie úspešného know-how a originálny, prepracovaný, overený a úspešný gastronomický koncept.

 

 Uzatvorením franchisingovej zmluvy dostáva franchisant možnosť získať:

 

  • príslušnosť k známej a úspešnej značke Pizza Mizza
  • možnosť založenia viacgeneračného rodinného biznisu v sektore gastronómie  aj pre podnikateľov, ktorí dosiaľ v gastronómii nepodnikali
  •  spoľahlivého a zdatného obchodného partnera
  •  zníženie podnikateľského rizika  pri zavedení novej prevádzky
  • obľúbený charakteristický výzor podniku, prezentáciu logom značky Pizza Mizza
  • lokálnu alebo regionálnu exkluzivitu pre jednotlivý podnik alebo skupinu podnikov siete Pizza Mizza
  • dlhodobý franchisingový zmluvný vzťah
  • metodiku a základné údaje pre vypracovanie podnikateľského zámeru
  • poradenstvo pri zakladaní franchisingového podniku
  • analýzu vhodnosti uvažovanej lokality pre franchisingovú prevádzku a regionálnej trhovej situácie
  • výpočet optimálnej kapacity prevádzky a jej vybavenia
  • poradenstvo pri vyhľadávaní a výbere vhodných nehnuteľností a priestorov pre novú prevádzku, ako aj pri zabezpečovaní a tvorbe projektovej dokumentácie  a stavebnom konaní
  • výpočet objemu investícií a návrh plánu financovania s účasťou poradcu pri jednaní v banke
  • návrh prevádzkového ekonomického modelu
  •  výber a aplikáciu konkrétneho prevádzkového a ekonomického softwéru
  • kompletný manuál franchisovej prevádzky a poradenstvo pri jeho aplikácii
  • priebežnú internú kontrolu a hodnotenie kvality
  • sieťovú logistiku a výhodný nákup technológie a surovín s vysokým kvalitatívnym štandardom od overených dodávateľov
  • plánovanie štruktúry ponuky, menu a cenovej úrovne výstupov
  •  výhodné centrálne poskytovanie marketingových a reklamných služieb a podporu regionálnych reklamných aktivít
  • systematickú metodickú podporu, školenia a tréningy pracovníkov

     

 

 

 



Súvisiace články


Pizza Mizza v roku 2010

Pizza Mizza v roku 2010

PizzaMizza bilancuje rok 2010. Aké úspechy dosiahla táto spoločnosť a aké ciele si predsavzala dosiahnuť v roku 2011?

14.12.2010 viac info
Pizza Mizza v roku 2011

Pizza Mizza v roku 2011

Aké novinky a zaujímavosti si pripravila Pizza Mizza pre rok 2011? Interview pre Hospodárske noviny.

05.12.2011 viac info
Zelenina v jedálničku Pizza Mizza

Zelenina v jedálničku Pizza Mizza

Zelenina je jednou z hlavných surovín v ponuke na jedálnych lístkoch Pizza Mizza, v rôznych úpravách je prakticky súčasťou každého jedla. Viac o zelenine a špecialitách z jedálnička Pizza Mizza so šéfkuchárom siete Jurajom Bajákom.

05.12.2011 viac info
Pizza Mizza

Pizza Mizza

Rozhovor s Ing. Jozefom Šétaffym, predsedom predstavenstva GastroNet a.s. o expanzii, plánoch a filozofii spoločnosti Pizza Mizza.

14.02.2011 viac info
Pizza Mizza -  NOVINKY

Pizza Mizza - NOVINKY

Novinky franchisingového reťazca PizzaMizza. Čo je nové, aké sú plány nás informuje Ing. Jozef Šétaffy.

06.04.2011 viac info
Pizza Mizza a expanzia na český trh

Pizza Mizza a expanzia na český trh

Predseda predstavenstva Gastronet a.s. Ing. Jozef Šétaffy nám prezradil plány spoločnosti Pizza Mizza.

22.07.2011 viac info
Pizza Mizza  -  inovácie v komunikácii

Pizza Mizza - inovácie v komunikácii

Značka Pizza Mizza je už od svojho vzniku a začiatku pôsobenia na trhu lídrom využívania inovatívnych spôsobov a prostriedkov v komunikácii so svojimi zákazníkmi a s verejnosťou v oblasti gastronómie.

03.08.2011 viac info
Pizza Mizza EXPRES v Centrum Chodov Praha

Pizza Mizza EXPRES v Centrum Chodov Praha

Reťazec Pizza Mizza otvoril svoju prvú prevádzku v Českej republike. Pri tejto príležitosti nám odpovedal na niekoľko otázok Ing. Jozef Šétaffy, predseda predstavenstva akciovej spoločnosti GastroNet, ktorá je majiteľom značky Pizza Mizza a franchisingovou centrálou tohto reťazca.

03.10.2011 viac info
PIZZA MIZZA hľadá franchisanta

PIZZA MIZZA hľadá franchisanta

Pizza Mizza hľadá franchisanta pre prevádzku v Banskej Bystrici

10.10.2011 viac info
Pizza Mizza jedna z najlepších reštaurácií v Ba

Pizza Mizza jedna z najlepších reštaurácií v Ba

Spoločnosť Happzy vyhodnotila reštauráciu Pizza Mizza ako jednu z najlepších reštaurácií v Bratislave.

26.10.2011 viac info
Úspechy Pizza Mizza v roku 2011

Úspechy Pizza Mizza v roku 2011

O úspechoch Pizza Mizza v roku 2011 pán Ing. Jozef Šétaffy.

07.12.2011 viac info
Pizza Mizza expres v AVION Ostrava

Pizza Mizza expres v AVION Ostrava

Pizza Mizza expres v AVION Ostrava otvorená

19.03.2012 viac info
Kráľovské kura v Pizza Mizza

Kráľovské kura v Pizza Mizza

V Pizza Mizza sa starajú o kvalitu ponúkaných jedál, žiadne poľské mäsové výrobky.

10.04.2012 viac info
Pizza Mizza v sieti BILLA

Pizza Mizza v sieti BILLA

Pizza Mizza štangle nájdete už aj v predajniach Billa.

22.05.2012 viac info
PIZZA MIZZA hľadá franchisanta!

PIZZA MIZZA hľadá franchisanta!

Bratislava POZOR! Hľadá sa franchisant pre Pizza Mizza.

26.06.2012 viac info
Ako sa pripravuje zriadenie novej prevádzky

Ako sa pripravuje zriadenie novej prevádzky

Postup plánovania a prípravy novej prevádzky Pizza Mizza.

27.07.2012 viac info
O pizze a pizzériách s Ing. Jozefom Šétaffym

O pizze a pizzériách s Ing. Jozefom Šétaffym

Rozhovor o pizze a pizzériách s Ing. Jozefom Šétaffym, predsedom predstavenstva spoločnosti GastroNet a.s., ktorá je majiteľom značky Pizza Mizza a franchisingovou centrálou gastronomického reťazca Pizza Mizza .

24.09.2012 viac info
Návšteva v Pizza Mizza

Návšteva v Pizza Mizza

Novú rubriku sme odštartovali návštevou reštaurácie Pizza Mizza. Ako nám chutilo a aké dojmy v nás návšteva zanechala sa dozviete v článku...

19.11.2012 viac info
Pizza Mizza ocenená cenou Superbrands

Pizza Mizza ocenená cenou Superbrands

Organizácia Superbrands udeľuje cenu Superbrands v 88 krajinách. V rámci programu Slovak Superbrands Award obdržia najlepšie značky slovenských firiem toto prestížne ocenenie. Jednou z nich je aj Pizza Mizza...

21.11.2012 viac info
História Pizza Mizza

História Pizza Mizza

Ako vznikla Pizza Mizza a aký bol jej vývoj? Prezradil p. Ing. Jozef Šétaffy.

07.01.2013 viac info
Nová prevádzka v bratislavskom Avione

Nová prevádzka v bratislavskom Avione

Gastronomický reťazec Pizza Mizza rozbieha ďalšiu expanziu. Prvou novou prevádzkou v tomto roku bude fastfoodová prevádzka Pizza Mizza expres v bratislavskom obchodnom centre Avion.

17.01.2013 viac info
Popoludnie v Pizza Mizza

Popoludnie v Pizza Mizza

Poďakovanie od špeciálnych hostí - celiatikov.

22.03.2013 viac info
Nová reštaurácia Pizza Mizza v Petržalke

Nová reštaurácia Pizza Mizza v Petržalke

Sieť reštaurácií Pizza Mizza sa čoskoro rozšíri o ďalšiu prevádzku, ktorej príprava finišuje v bratislavskej Petržalke.

07.05.2014 viac info
Pizza Mizza unplugged

Pizza Mizza unplugged

V sobotu 4.októbra 2014 sa v reštaurácii Pizza Mizza na Tobruckej ulici v bratislavskom Starom Meste uskutočnil prvý zo série "unplugged" sobotných koncertov mladých hudobníkov, ktorí v tomto priestore budú prezentovať svoje talenty.

07.10.2014 viac info
Nová Pizza Mizza

Nová Pizza Mizza

Najväčšie bratislavské sídlisko má od októbra svoju vlastnú reštauráciu Pizza Mizza. 1. októbra otvorili na Starohájskej ulici novú prevádzku tejto obľúbenej značky, ktorá sa už teraz teší záujmu obyvateľov Petržalky.

22.10.2014 viac info
Redizajn interiéru Pizza Mizza

Redizajn interiéru Pizza Mizza

Príďte si pochutnať na skvelú pizzu do vynovenej Pizza Mizza v Avione

16.02.2015 viac info
Pizza Mizza získala prestížne ocenenie Superbrands

Pizza Mizza získala prestížne ocenenie Superbrands

Komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelila aj v tomto ročníku po druhý krát (prvý krát v r. 2013) cenu Slovak Superbrands Award 2015 slovenskej značke Pizza Mizza

16.02.2015 viac info
Význam názvu a loga v podnikaní

Význam názvu a loga v podnikaní

V situácii, keď sa spoznávate s neznámou osobou vás ako prvé zaujme jej výzor a meno. Výzor a meno teda vytvára o neznámom prvý dojem. Mnoho pritom záleží od toho, ako sa vám jeho výzor páči a či vás jeho meno zaujme. Rovnako je to aj s obchodnou spoločnosťou - názov a logo vytvára prvý dojem aj imidž spoločnosti

14.07.2015 viac info